9/27/2018

رییس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین خبر داد؛

کارگروه گردشگری شهرداری قزوین و ستاد گردشگری شهرداری تهران تفاهم‌نامه همکاری امضاء می‌کنند

حسنعلی اصغری در دوازدهمین جلسه کارگروه گردشگری شهرداری قزوین از تدوین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین کارگروه گردشگری شهرداری قزوین و ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین؛ حسنعلی اصغری، رییس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین ضمن تبریک پنجم مهرماه روز جهانی جهانگردی گفت: در جریان برگزاری جلسه مشترکی بین کارگروه گردشگری شهرداری قزوین و ستاد گردشگری شهرداری تهران انعقاد تفاهم‌نامه‌ای دو‌جانبه به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری پایتخت و شهر تاریخی و فرهنگی قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

اصغری تاکید کرد: انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه در زمینه توسعه صنعت گردشگری، امکان فعالیت‌های مشترک با هزینه پایین را در مسیر تحقق اهداف مشترک مجموعه مدیریت‌شهری فراهم می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته مشترکی بین کارگروه گردشگری شهرداری قزوین و ستاد گردشگری شهرداری تهران، علاوه بر تضمین گسترش همکاری‌ها می‌توان شاهد تحول و رونق بیش از پیش در تبادل گردشگران و معرفی جاذبه‌‌ها و ظرفیت‌های متقابل شد.

رییس کارگروه گردشگری شهرداری قزوین تاکید کرد: شعار قزوین شاداب، نزدیک‌ترین مقصد، زمانی محقق می‌شود که در مقام عمل نگاه ویژه‌ای به شهرهای نزدیکی همچون تهران، کرج، رشت و غیره داشته باشیم.

وی گفت: شهرداری قزوین درصدد آن است تا در کنار کارگروه گردشگری، شورای راهبردی گردشگری شهرداری را با دعوت از نخبگان تراز اول صنعت گردشگری استان و کشور تشکیل داده و ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای علمی و پژوهشی، گام‌ ارزشمندی در مسیر توسعه پایدار گردشگری بردارد.

اصغری با اشاره به نامگذاری روز جهانی جهانگردی با عنوان گردشگری و تغییر ماهیت به سمت گردشگری الکترونیک تصریح کرد: در جهان امروز نمی‌توان موفقیتی را بدون توجه به فناوری اطلاعات و ارتباطات به دست آورد و سازمان فاوای شهرداری قزوین در این مسیر موفق عمل کرده است.

گفتنی است: شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته تهران، همکاری متقابل با دفاتر خدمات مسافرت هوائی و جهانگردی در زمینه تورهای گردشگری ورودی، تأسیس شرکت توسعه گردشگری شهرداری قزوین، بستر‌سازی اجتماعی در زمینه گردشگری، برگزاری استارتاپ‌های گردشگری و بررسی پروژه swot گردشگری قزوین از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

related images