سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۲۸

محمدی:

دهکده طبیعت باراجین با برنامه های شاد و متنوع پذیرای گردشگران نوروزی است

بابک محمدی، مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت باراجین، گفت: دهکده طبیعت یکی از جاذبه های شهر قزوین است که می تواند به عنوان قطب گردشگری شهر قزوین معرفی شود.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ محمدی گفت: دهکده طبیعت شهرداری قزوین به منظور افزایش نشاط احتماعی، معرفی دهکده به گردشگران و تحقق شعار «قزوین شاداب؛ نزدیک ترین مقصد» برنامه های متنوعی در ایام نوروز برگزار می کند.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت گفت: برپایی کنسرت موسیقی، اجرای تئاتر، برگزاری جشن مبعث، نقاشی کودکان، برپایی آیین های سنتی سیاه بازی و اجرای موسیقی محلی از جمله برنامه های دهکده طبیعت برای نوروز 98 است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور معرفی فرهنگ بومی استان قزوین، بازارچه محلی در دهکده برپا می شود که صنایع دستی و خوردنی های استان به گردشگران و بازدیدکنندگان معرفی شود.

محمدی گفت: با توجه به تقارن عید مبعث پیامبر اسلام (ص) با ایام تعطیلات نوروز، دهکده طبیعت در شب مبعث و روز طبیعت نورافشانی می شود.

وی یادآور شد: بازدیدکنندگان از دهکده طبیعت می توانند از سه دره سافاری پارک که در سال جاری افتتاح شد، نیز دیدن کنند.

مدیرعامل شرکت دهکده طبیعت خاطرنشان کرد: برنامه های نوروزی دهکده طبیعت در 100 نقطه شهر قزوین و اتوبوس های داخل شهری معرفی شده است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: امیدواریم با برنامه های شاد و متنوع میزبان خوبی برای هم وطنان باشیم و خاطره خوب و ماندگاری از سفر به قزوین برای آن ها به جای بگذاریم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط